Меню
м.Київ вул. Ушинського 28
Графік роботи магазину:
  • Пн: Вихідний
  • Вт-Пт: з 10 до 21
  • Сб-Нд: з 10 до 21
063-725-52-21

Умови використання

Обліковий запис

Для забезпечення безпеки кожен клієнт може створити лише один обліковий запис. Облікові записи у кількості більше однієї, зареєстровані на одного й того ж покупця, будуть заблоковані без попередження. Відповідно до правил клієнти повинні надати достовірні та точні дані. Усі імена одержувачів, адреса та ім'я платника мають бути дійсними


Клієнти несуть повну відповідальність за точність даних, які вони надають Kili. Якщо будь-яка інформація є неправильною і перешкоджає відправленню, доставці, Kili не нестиме відповідальності і не буде пропонувати будь-яку компенсацію в таких випадках.


Kili завжди буде дотримуватися закону, і ми люб'язно нагадуємо користувачам робити те саме.


Здійснення замовлення



Незважаючи на те, що співробітниками магазину докладаються всі зусилля, щоб забезпечити точне опис товарів їх технічних характеристик та ціни, проте ніхто не

застрахований від помилок. У разі виникнення такої ситуації Kili не надішле ваше замовлення. У разі помилки ми зв'яжемося з вами з детальним описом неточності та виправимо помилку. Інформація, що відображається, не є реальною товарною пропозицією. Реальна товарна пропозиція обумовлюється договором поставки.

Через популярність та / або обмеження на постачання деяких видів наших товарів, Kili може обмежити їх кількість у продажу. Kili залишає за собою право в будь-який час змінювати кількість товарів у продажу, і навіть після того, як ви розмістили замовлення.


Обидві сторони погоджуються з тим, що після відправлення замовлення за його доставку несе відповідальність стороння логістична компанія. На цьому етапі повне право власності на товар належить покупцю; всі пов'язані з доставкою товару (ів) ризики під час транспортування покриваються рахунок покупця.


Скасування замовлення

Замовлення може бути скасовано до відправлення покупцю через Службу клієнтської підтримки


Однак, як тільки замовлення було відправлено, замовлення не може бути скасовано, змінено або повернено. Наша політика гарантії та повернення набирає чинності після отримання посилки.


Транспортування та доставка

Терміни доставки, вказані на сайті, є загальною інформацією ознайомлювального характеру. На точний час доставки замовлення до покупця можуть вплинути багато факторів, на які Kili не може вплинути. Щоб уникнути розчарувань та накладок, ми радимо оформляти замовлення заздалегідь, особливо якщо Ваша покупка приурочена до важливої для Вас дати. Kili не несе відповідальності за затримку доставки, але намагатиметься зробити все можливе для того, щоб покупки в інтернет-магазині приносили Вам задоволення.


Щоб уникнути спірних ситуацій, рекомендується придбати страховку під час оформлення замовлення. У разі настання страхового випадку під час транспортування та доставки товару Kili здійснить повторне безкоштовне відправлення Вашого замовлення. Якщо замовленого Вами товару не буде в наявності, ми зробимо 100% грошове повернення.


У разі відсутності страховки відповідальність повністю лягає на покупця, Kili не несе відповідальності за транспортування та доставку замовлення.


Інформація про можливі затримки доставки замовлень під час Різдвяних та Новорічних свят публікується на сайті Kili, а також повідомляється в інформаційних розсилках. У зазначений період Покупцям рекомендується заздалегідь оформляти замовлення. Kili не несе відповідальності за затримки, що призводять до неотримання замовлень до Нового року або Різдва.


Kili припускає, що інформація про відсутність товару в наявності може з'явитись після розміщення покупцем замовлення. У випадку, якщо замовлений товар не може бути поставлений у розумний термін, Kili запропонує покупцеві скасувати замовлення та отримати повне повернення сплачених коштів.


З метою зручності покупця замовлення надсилаються відділення Нової Пошти, крім замовлень, відправлення яких обрано спосіб доставки кур'єрською службою.


Терміни доставки вказані у робочих днях. Робочими днями вважаються дні з понеділка до п'ятниці. У період Новорічних та Різдвяних свят.


Покупець несе повну відповідальність за надання повної дійсної адреси доставки. Kili не має можливості змінити адресу доставки після досконалого відвантаження замовлення, і не несе відповідальності за втрачені та недоставлені через неповну або неіснуючу адресу відправлення.


Всі відправлення, яким транспортною компанією було надано статус «Доставлено», вважаються доставленими покупцю. В даному випадку Kili не несе відповідальності за неотримані чи недоставлені замовлення.


Kili не несе відповідальності у випадках, якщо з будь-яких причин відправлення не було доставлено за вказаною покупцем дійсною адресою та замовлення було відправлено назад відправнику.


Всі товари відвантажуються відповідно до замовлень покупця. Kili не несе відповідальності за розміщення та отримання покупцем невірних замовлень (товарів).


Претензії про неотримані замовлення приймаються протягом 14 (чотирнадцять) днів із моменту відвантаження товару. Після закінчення зазначеного терміну Kili не проводить розшукові заходи щодо неотриманих відправлень і не зможе компенсувати покупцеві витрати. Це правило застосовується до всіх способів доставки, за винятком самовивезення.


Обмін та повернення (гарантуємо повернення коштів)

Якщо ви з якоїсь причини не задоволені отриманими товарами, ви можете повернути їх нам та отримати повернення коштів протягом 14 днів. Відшкодування коштів займає орієнтовно 1-2 робочі дні. Час переказу залежить від обраного способу оплати. Товари повинні повертатися в оригінальній упаковці, в оригінальних коробках та повним комплектом постачання від виробника, включаючи всі аксесуари, інструкції, бланки гарантій та інші документи.



Перед надсиланням нам товару ви повинні зв'язатися з нами і надіслати товар назад.

Без накладного платежу та сплатити доставку.

Якщо товар із дефектом ми оплачуємо доставку власним коштом.


У разі, якщо товари були у будь-який спосіб модифіковані або змінені, то вони позбавляються гарантії та кошти за них не відшкодовуються.


Гарантія повернення грошей не поширюється на оптові та індивідуальні замовлення.


Kili не несе відповідальності за можливі пошкодження або втрату товарів під час пересилання.


Зворотне пересилання товарів оплачує покупець. Ми в принципі не можемо відшкодувати витрати на зворотне пересилання товарів.


Якщо товар не має дефектів або пошкоджень, його вартість буде повернена покупцю відповідно до термінів, описаних вище. Якщо виявиться стороннє втручання чи шахрайство з боку покупця, товар нічого очікувати замінено, але може бути відправлений покупцю назад його рахунок.


За замовчуванням сума повернення не може перевищувати початкову суму сплаченого замовлення в Kili.


Неповоротний товар

Товари зі знижкою або відновлені товари можуть бути повернені лише для ремонту. Повернення коштів чи заміна такого товару на новий неможливе.


Неправильний/Пошкоджений товар

Ми прикладаємо багато зусиль для того, щоб ви отримали свій товар у відмінному стані. Якщо ви не отримали товарів, які замовляли, будь ласка, зв'яжіться із нами. Якщо ви отримали пошкоджений або несправний товар, що трапляється вкрай рідко, будь ласка, негайно зв'яжіться з нами.


Опис товарів

Ми завжди намагаємося надавати повну та правдиву інформацію про товари, що продаються в їх описі, проте не гарантуємо, що характеристики товарів, заявлені в описі, є стовідсотково достовірними та повними. У ряді випадків текст може містити орфографічні помилки та неточності в описі товарів, а також неактуальну інформацію про вартість та наявність товару на складі.


Ми залишаємо за собою право виправляти виявлені помилки та неточності в описі товарів у будь-який час та без попереднього повідомлення.


Ціни

Ціни та наявність товарів на складі можуть бути змінені без попередження.


Конфіденційність

Примітка: При реєстрації на нашому сайті ви за промовчанням підписуєтеся на розсилку новин Kili. Kili поважає конфіденційність своїх клієнтів. Щоб дізнатися більше про нашу політику конфіденційності, будь ласка, перейдіть на посилання Політика конфіденційності


Поведінка клієнта

Kili завжди прагне вирішити питання так, щоб клієнт залишився задоволеним і спілкується ввічливо та доброзичливо. Тому ми не зазнаємо неприпустимої поведінки стосовно членів нашого відділу обслуговування клієнтів. Неприйнятна поведінка, спрямована на співробітників відділу обслуговування клієнтів Kili може включати будь-яку з наступних дій:


Приклади агресивної, жорстокої та небезпечної поведінки включають:


будь-які прямі чи приховані загрози будь-якому з каналів зв'язку; жахлива мова, особисті та словесні образи, сексистські, расистські, гомофобські або зневажливі зауваження, хамство, підбурювальні заяви, лайки, інвективна лексика та необґрунтовані твердження. Систематичні висуває вимоги або безперервні скарги, незважаючи на те, що питання було повністю вирішене. І аналогічно тривають скарги, незважаючи на розумні та справедливі рішення, які пропонуються відповідно до політики компанії. Прохання або очікування або вимоги у персоналу порушити встановлені принципи політики компанії, наприклад, сума повернення, тимчасові рамки, спеціальна компенсація тощо; Аналогічним чином, прагнення отримати нереалістичний результат, який виходить за межі нашої власної політики та внутрішніх процедур. Неодноразова зміна типу (або фокусу) скарги або бажаного результату в процесі після того, як офіційна відповідь була отримана. - Надмірна кількість скарг у порівнянні з історією покупок та загальною їх вартістю. У випадках такої поведінки, подавцям скарг можуть бути надіслані наступні офіційні повідомлення про те, що - мова їх спілкування розцінюється як образлива, груба, загрозлива, і така мовна поведінка абсолютно неприйнятна. - вони повинні утримуватись від використання такої мови, залякувань та погроз. - вони можуть також бути поінформовані про те, що в майбутньому, якщо буде потрібний контакт, то спілкування проводитиметься за допомогою третьої сторони. - не буде жодного подальшого листування з цього питання, якщо вони збережуть таку поведінку. - Kili залишає за собою право більше не приймати замовлення від клієнтів у майбутньому без попередження.


Умови користування

Авторські права

Весь контент сайту, включаючи текст, графіку, логотипи, кнопки, іконки, зображення, аудіо та відео, а також софт та інша цифрова медіа інформація належить Kili та знаходиться під міжнародним захистом закону про авторське право.


Ліцензія та доступ до сайту

Kili надає своїм користувачам обмежені права на доступ та персональне використання цього сайту. Даний вид доступу не включає комерційне використання цього сайту або його контенту. Забороняється будь-яке копіювання сайту або його контенту, використання інформації про товари та їх вартість, копіювання інформації особистих облікових записів користувачів, а також будь-яке інше використання персональних даних та збирання іншої інформації з комерційною метою або з метою отримання доходу. Забороняється без письмового дозволу Kili відтворювати, дублювати, копіювати, продавати, перепродувати або іншим чином використовувати цей сайт.


Рекламне розсилання

Отримана від покупця інформація при реєстрації може бути використана в маркетингових цілях, для розсилки новин та інформації про акції. Ваша згода на отримання розсилок є добровільною, і ви можете в будь-який час змінити свій вибір або відмовитися від подальшого отримання вищезгаданої інформації, натиснувши на посилання .